Nilfisk Extreme ECO wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Extreme ECO wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s.ugur 29-05-2023

Na 12 jaar.nog steeds tevreden

Ik weet.niet meer wat ik.precies voor deze stofzuiger betaald heb maar geloof rond.de.350 euro. Ik heb hem.nu 12 jaar,.klep.heb ik vast gegespt omdat ie niet dicht blijft meer en.heb de stang 1 jaar geleden vervangen en.nu is de slang kapot.maar het is een.zeer kracbtige stofzuiger.en.redelijk.stil. Ik zou dezelfde zuigkracht willen en stilte.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stilte

Minpunten

• klep had.wat.steviger gemogen.
  • valt.wel.wat.makkelijk op.zijn.kant.

petrie44 25-10-2013

Krachtige stofzuiger met allergiefilter, lekker lang snoer en prima wendbaar

Jvhouten 11-05-2013

Supergoeie krachtige stofzuiger met veel handige extra hulpstukken onder het geheime dekseltje! Hij rijdt heel soepel en is lekker stevig en duurzaam maar daardoor wel wat zwaar om de trap mee op en af te sjouwen. Ik ben er erg blij mee en wil geen andere maar voor mensen met last van hun rug-schouder-arm of iets dergelijks misschien wat te robuust. Handig dat de stofzuigerslang tot in de zak steekt zodat er geen rommel in de stofzuiger zelf komt. Zo hoef je je nooit af te vragen of de zak wel goed zit als het klepje dichtgaat.

RemkoBoer 06-09-2011

Wordt geleverd compleet met harde vloeren borstel die stofzuigen supermakkelijk maakt op onze laminaatvloer. Goede zuigkracht met laag verbruik en behoorlijk stil. Alles voelt degelijk aan en werkt zoals het hoort, en er zit dan ook 5jaar garantie op. De hulpstukken zitten netjes opgeborgen onder een klepje. Het meubelmondstukje echter is niet echt mooi afgewerkt waardoor de randjes nogal scherp aanvoelen, dat is een minpuntje. Verder vind het belangrijk dat de fabrikant ook aan de toekomst denkt en dat de stofzuiger 95% recyclebaar is, pluspunten! Zeker aan te bevelen dus1

remkoboer 26-12-2011

Nu enige maanden in bezit, dik tevreden over de stofzuiger. Het smalle meubelmondje gebruik ik niet meer maar in plaats daarvan een driehoekig met borstel (die er ook bij zit) voor de stoelen en banken, werkt prima. Het neuswieltje had wat groter mogen zijn, het is nu lastig om over het eigen snoer heen te rijden (maar misschien moet je dat ook niet doen ?) verder dus zeker tevreden.

reneem 13-01-2010

Na een waardeloze stofzuiger op zoek gegaan naar kwaliteit. En volgens mij deze gevonden in deze Nilfisk stofzuiger. Eigenlijk kan ik alleen maar me aansluiten bij voorgaande reviews. De stofzuiger glijdt makkelijk achter je aan tijdens het zuigen, handige hulpstukken zijn opgeborgen in de zuiger zelf. Alles wordt goed schoon en moeilijke hoekjes zijn makkelijk bereikbaar. Tot nu toe erg tevreden, mochten er spoedig gebreken aan het licht komen dan zal ik deze zeker hier vermelden.

arnhempcgebruiker 05-01-2010

Deze stofzuiger gekocht vanwege het lage energieverbruik en de goede zuigkracht die Nilfisk stofzuigers over het algemeen hebben.
Heb twee huisdieren, dus er wordt veel gebruik gemaakt van de stofzuiger. Een zuinige motor was dus één van de eisen.
Voor 1250 Watt zuigt deze erg sterk (meer dan 500 Watt aan de mond). Het handvat is degelijk, dus wellicht een andere versie dan op de extreme 300, waar nogal wat klachten over waren. Deze zuiger beschikt niet over verdere electronica in het handvat, dat kan dus ook niet stuk gaan.
Stofzuigen gaat soepel, de machine "loopt" netjes mee en maakt daarbij weinig herrie. Met mijn alleszuiger van de Gamma durfde ik niet voor 10.00 uur 's morgens te stofzuigen. Met deze machine zouden de buren dat nauwelijks opmerken.
De accesoires zijn van een zeer goede kwaliteit en zien er ook degelijk uit. De buis en hulpstukken kun je met elkaar verbinden door middel van een handig kliksysteem.
Hoe de stofzuiger over een halfjaar zuigt weet ik niet. Mocht het apparaat te vlot gebreken vertonen dan zal ik daarvan direct melding maken op deze site.
De consumentenbond had een test waarin Nilfisk niet werd meegenomen. Vreemd, want deze stofzuiger lijkt wat zuigvermogen betreft heel behoorlijk te presteren.
Filters en zakken kun je het beste online bestellen. Ook het Hepa filter, waarvan een gebruiker de prijs nogal fors vond, is dan voor een tientje te krijgen.
Een milieubewuste aanrader.

briese 05-07-2012

Waar kan je de stofzuigerzakken en filters het beste bestellen?

nmvda 29-10-2009

Mooi vormgegeven, geweldige zuigkracht bij een relatief laag energieverbruik. Motor is behoorlijk stil, verder heeft de ECO een behoorlijk groot bereik wat erg prettig is (had hiervoor een Dyson). Jammer dat de gebruikte kunststof aan de onderkant nogal hard is waardoor je gemakkelijk je deurkozijnen kan beschadigen, de stofzuiger rolt nl. heel erg licht, voorzichtig dus! Verder vind ik de HEPA filter nogal prijzig (1x per jaar 35 euro) en ook de originele zakken zijn aan de dure kant, maar goed de aanschafprijs is wat dat betreft weer gunstig. Al met al erg tevreden met de aankoop!